Loading...
Sunday, June 22, 2014

Hala Tuju Blog


Thought Without Borders

Hala Tuju Blog


Assalamualaikum ...

Dengan lafaz Bismillah ...
Saya sejujurnya sedang melalui krisis identiti . Masih tercari - cari slogan yang sesuai dengan blog . Oleh kerana saya dah pelbagaikan entri di blog ini supaya dapat menarik minat ramai pembaca , maka saya perlu fikir dengan serius tentang hala tuju blog . Justeru itu , saya nekad mahu jadikan blog saya sebagai medium bacaan seperti majalah secara online .


Hala Tuju Blog


Walaupun masih berasaskan niche agama , saya masih boleh pelbagaikan entri . Saya tetap akan menggunakan gaya penulisan yang ringkas tetapi padat supaya menjadi bahan bacaan yang ringan . Dengan itu saya tidak merasa tertekan untuk mencari dan menghasilkan entri .

Saya cuba elakkan gaya penulisan yang panjang berjela memandangkan pembaca saya tidak mempunyai banyak waktu terutama bloggers untuk membuat blogwalking . Malah , penulisan yang panjang , sekiranya tiada banyak point yang penting hanya akan membuat pembaca merasa cepat bosan .


Hala Tuju Blog


Semoga anda terus memberi support kepada blog saya malah saya mengalu - alukan teguran serta pendapat dari anda .


* NOTA :

Dah tak perlu fikir banyak ... penat doh .









0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer
TOP