Loading...
Saturday, December 14, 2013

Nelydia senrose makin laku

ADEGAN mesra di antara Nelydia dan pasangannya Sharnaaz dalam drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta mendapat pelbagai reaksi termasuklah daripada kekasihnya, Qi Razali.


"PEREMPUAN itu ibaratnya pakaian buat lelaki, menghangatkan di musim hujan, meneduhkan disaat kemarau."
Begitulah antara bait indah yang dipetik daripada filem Sang Kiai yang sesuai untuk menggambarkan hubungan pelakon yang sedang menyulam cinta dengan Qi Razali.
Wanita yang dimaksudkan, Cmerupakan pelakon yang membintangi drama bersiri Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang diadaptasi daripada novel karya E-Man Sufi.
"Watak Mastura yang dilakonkan kali ini berbeza daripada karakter yang pernah saya lakonkan sebelum ini. Dia dilihat sangat berani dan tidak pernah mengenal erti putus asa untuk memikat hati seorang lelaki.
"Amat mencabar membawa watak gedik untuk memikat hati lelaki tapi hakikatnya perangai gedik itu tidak berhasil. Namun, pada pertengahan cerita dia berubah dan mencari cinta yang halal untuknya.
NELYDIA SENROSE bakal muncul dalam filem Cinderella yang akan ditayangkan pada 19 Disember nanti.


"Sebelum menerima watak ini, saya telah membaca novel dan tertarik dengan jalan cerita yang disampaikan, tidak bosan dan teruja untuk mengetahui kisah selanjutnya. Saya berharap lakonan saya kali ini akan memberikan pengajaran kepada semua penonton," ujar Nelydia yang pertama kali digandingkan bersama Sharnaaz Ahmad dalam drama tersebut.
Sementara itu, filem pertama Nelydia arahan sutradara Ahmad Idham yang bertajuk Cinderella akan ditayangkan pada 19 Disember ini.
"Saya menerima sesuatu watak itu jika saya mampu untuk melakukannya kerana saya tidak mahu merosakkan karakter yang saya lakonkan.
"Alhamdulillah, pertama kali memegang watak utama dalam filem Cinderella saya telah menerima respons positif dari pelbagai pihak. Ini sudah membuatkan saya berasa gembira dengan penampilan pertama saya di layar perak," katanya.


0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer
TOP