Loading...
Sunday, January 12, 2014

Scha dah ngandung

RASANYA lama sungguh Syed tak dengar cerita tentang pasangan ini. Kalau nak ikutkan memang tak banyak sangat cerita tentang Awal Asaari dan Scha Al- Yahya kedengaran sejak mereka berkahwin. Iyalah kalau masa bercinta dulu semua orang nak tahu macam-macam. Bila dah berkahwin tidak ada lagi cerita macam itu melainkan hal-hal kerjaya semata-mata.
Tapi Syed tengok sejak berumahtangga masing-masing memang dilimpahi dengan rezeki yang tak putus-putus. Kalau Scha sibuk berlakon dan mengacara program Muzik-Muzik, Awal pula dengan rancangan Melodi!
Baru-baru ini ada rakan-rakan terdekat dengan mereka bercerita kepada Syed tentang pasangan ini. Bukan cerita tak baik pun tetapi cerita tentang Scha yang dikhabarkan sedang hamil.
Betul ke Scha? Sudah berapa bulan?
Kata sumber ini memamg Scha disahkan mengandung baru-baru ini. Katanya lagi kalau ada yang perasan Scha banyak memuat naik gambar dia yang tak berapa nak sihat sejak akhir-akhir ini.

“Tak sihat itu bukan sebab demam tetapi pembawakan anak yang sedang dikandungnya itu,” kata teman baik mereka ini.
Kalau betul Scha mengandung Syed nak ucapkan tahniah kepada mereka. Mungkin belum masa yang sesuai lagi untuk mereka mengumumkan perkara berkenaan kepada semua.

Syed Tak kuasa nak melayan kawan-kawan kaki cucuk. Tak mendatangkan faedah satu sen pun.

1 comments:

  1. Jana income rm900 sehari tanpa modal. Asslm..tuan/puan drpd berfacebook tak dpt hasil, baik berfacebook yang dpt hasil. Saya nak berkongsi 1 program dari US yang boleh buat income sampingan. Free register tiada apa2 bayaran dikenakan. Tiada tipu muslihat (kalau anda rasa program ni menipu.. anda tak rugi apa2 pun.. anda tak keluar modal pun kan?) tak perlu cari org , tak perlu beli or jual barang. Syarat kelayakan: Anda ada facebook dan tahu guna komputer sikit2. Anda hanya perlu open link dibawah dan register sebagai member. Lepas register anda terus dapat 25 usd x 3.4 = rm85.00. Lepas tu anda akan dapat link anda sendiri. Apa lagi anda copy link anda sendiri dan copy ayat2 saya ni dan paste dkt facebook, Twitter dan sebagainya. Setiap org yang buka link anda, anda akan terima ganjaran sebanyak 10 usd x 3.4= rm 34.00 Mudah kan? Duit anda boleh pilih, samada duit masuk ke akaun bank atau cek akan di pos ke alamat rumah anda. register percuma sila Clik link ni

    http://www.theweeklypay.com/index.php?share=238344

    ReplyDelete

 
Toggle Footer
TOP