Loading...
Saturday, January 25, 2014

Mizz Nina hanya mahu nyanyi depan wanita sahaja

Penyanyi Mizz Nina membuat keputusan untuk tidak mengadakan persembahan di hadapan penonton lelaki sekembalinya dari mengerjakan haji November lalu. 

Isteri kepada vokalis kumpulan Hujan, Noh itu berkata, demikian selepas melancarkan bengkel sempena Hari Hijab Sedunia, di sini, semalam 

Katanya, keputusan itu dibuat atas kesedaran sendiri dan tidak dipengaruhi oleh sesiapa. 



“Saya akan menyanyi di hadapan penonton wanita saja. Keputusan itu saya buat selepas berhijrah. 

“Suami menyokong keputusan saya. Saya tidak menyesal meninggalkan bidang muzik kerana sudah puas mengecapinya. 

“Kini, saya ingin memberikan perhatian kepada butik dan juga syarikat produksi yang ditubuhkan sejak setahun lalu,” katanya.

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer
TOP